neděle 20. ledna 2013

ABOUT ME !!!
Jsem prostě Beenka. Je mi 19 let. Bydlím nedaleko Prahy. Mám skvělé přátele, skvělou rodinu a toho nejlepšího přítele P. Miluju zmrzlinu, rajčátka se sýrem, těstoviny,sníh, slunce a pláž, dobrou hudbu, dobré knihy, dobré filmy, holčičí seriály, procházky a nakupování. Ráda si vyrábím různé scrapbookové a dekorační věcičky. Nenávidím přetvářku a neupřímnost. 

Welcome to my life !!!
Moje rodina//Moje láska//ňami ňami//Pretty Little Liars//Scrapbooking_DIY







4 komentáře :

  1. sledujem. milujem scrpabooking tak som zvedavá na tvoje tipy:)

    OdpovědětVymazat
  2. hezký post! :) jsi mi sympatická, taky miluju knížky - budou nějaké typy?

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc hezký nový blog. Přeju ti, at ti dlouho vydrží a at máš mnoho čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máme hodně věcí společných:P Jdu se přidat ke čtenářům a zvu Tě k sobě. :) Ameliska

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že brzy zase přijdete :-)