středa 10. dubna 2013

Pořád něco děláme, máme málo času, ale děláme to tak rychle, že pak ani nevíme, co jsme dělali.






Taky si přijdete tak často tak moc chaotičtí? Mám sice ve svém chaosu řád, ale stejně je to stále chaos. Učím se na blížící se zkoušky a blížící se přijímačky, snažím se čas dělit mezi sestru, mamku a Přítele. A vlastně mi to vůbec nejde :-D Přítele si nestíhám užívat a s mamkou a sestrou pořádně vyprávět. A jako bonus, to co se učím stejně ve finále neumím! No není to super? :-D

Ovšem, jsem neskutečně vděčná za to, že svítí slunce, že je nebe zase jiné, ráno mě budí ptáčci a všechno to tak krásně voní!



































A pro všechny tvořivé nadšence : Rozjíždíme se Silvinkou a Danielkou společný projekt :-)



5 komentářů :

  1. krásný nový design :) na přijímačkách držím palce :) a moc hezké fotky :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky :) ať se ti zadaří na přijímačkách :)

    Jinak tě zvu na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html byla bych ráda za tvojí účast.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc :) Jsem ráda, že i když poslední dobou pravidelně nepřidávám, tak počet shlédnutí stále roste :)

    OdpovědětVymazat
  4. U přijmaček držím palce! Ještě že neznám tohle přijmačkové učení, já dělala naštěstí jen fyzické testy. :D

    OdpovědětVymazat
  5. tak vo svojom chaose mam poriadok aj ja ... velmi dobre to poznam:D
    a co sa tyka casu... je ho malo a podla mna uteka rychlejsie ako samotny Bolt... musime sa naucit co najefektivnejsie ho vyuzivat, ale ako? mudre knizky o tomto sa mi citat nechce... to uz by som naozaj nic nestihala :)
    a inak tiez drzim palce :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že brzy zase přijdete :-)