středa 4. prosince 2013


...snad se sem nepřijde podívat nějaký Grinch, ten by mou vánoční náladu asi moc neoceni... Ale za to já nadšeně oceňuji zatím snad každý blog, který jsem za poslední týden viděla, protože všechny máte rády Vánoce! A to se tak krásně čte, každá má jiné nápady, jiné rady a jiné pocity, ale všechny se shodneme na jednom, tohle je nejlepší období v roce!!!...


Mám spoustu nápadů, jak si užívat pořádně vánoční atmošky, jen nemám tolik času... Ale ten si přece musíme udělat, když jde o věci milé a příjemné :-) Takže jsem o víkend udělala vánoční objednávku, která dnes dorazila.  A tak jsem na dnešek povolala kamarádku, se kterou se dáme do výroby vánočních přáníček, určitě pak nafotím a udělám článek, takže pokud budete chtít, budete se moci inspirovat :-) 

Jak všichni víme, zítra má svátek Jitka, a pro nás obyčejné smrtelníky, to znamená, že v útlém věku nás chodí navštěvovat mikuláš, anděl a čert. Jedna taková partička přijde zítra i k nám, za synovcem :-) A co udělá dítěti největší radost po šoku z čerta? No přece ADVENTNÍ KALENDÁŘ! 

Ač má synovec necelé tři roky, a neocení mou několika-hodinovou dřinu, i tak jsem se rozhodla, udělat originální, osobitý a nápaditý kalendář z látky.
1Nakoupila jsem 24 drobných dárečků (sladkosti, panáčky z lega, pomádu na rty-miluje rtěnky, magnety, samolepky, omalovánky... a na 5.12. a 24.12. jsem zabalila o něco hodnotnější dárečky, sadu dětského kovového dětského nádobí-nechce jíst přece lžící bez obrázku!, a větší krabičku Lego).
2Ušila jsem 24 pytlíčků potřebné velikosti, jen klasicky na stroji obšila,3 napsala glitrovým lepidlem číslo, 4vložila překvapení, 5a mašlí přivázala na pevnější stuhu.  
 A tradá, výsledek posuďte sami, mně se líbí :-)


P.S: Zítra od 5:00 do 15.12.13 do 15:00 bude probíhat X-MAS GIVEAWAY :-)   
Tak doufám, že se připojíš :-)

4 komentáře :

  1. Ten kalendář je božský! Konečně taky jednou něco originálního :) Já Vánoce miluju a vždycky naprosto nechápu, když se na blogu vyskytne nějaký ten Grinch, který je nesnáší:D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kalendář je vážně skvělý :)! Já žádný nemám, jsem ostuda :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jej, tak ten je pekný a hlavne vianočný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherné! Příští rok taky něco zkusím, prozatím se budu muset spokojit s tím čokoládkovým... :)

    Missy
    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že brzy zase přijdete :-)