sobota 18. ledna 2014

http://sojustbeenka.blogspot.cz/2014/01/pani-treti-tyden-letosniho-roku-je-za.html#more

Páni, třetí týden letošního roku je za námi, taky vám to tak utíká? Co vaše předsevzetí, jak se vám daří je plnit? Já tedy tak nějak rozhodně snahu mám, jen v tomhle pekelném období zkoušek nestíhám vše tak, jak bych chtěla :-X Ale odpočívat se přeci musí, takže si sem tam udělám volno a co v něm dělám si prohlídněte sami :-)

Mám ohromnou radost, kolika vám se líbí má první GA  o Tengle Teezer :-) Pokud ještě nejste přidaní, neváhejte :-) Soutěž probíhá do 30.ledna :-)
//V telce Harry, blog, vínko a po boku přítel... Co chtít víc?//

Propadla jsem snapchatu :-D Sami vidíte, kolik si toho denně s kamarádkou pošlu :-D Máte Snap? :-)

I můj přítel se chtěl přihlásit do GA!

Zdobím si pokojík! :-) (KiK)

Moudrá sova Eva vedle kalendáře s nápady na blog :-)

IKEA, tam koupím vždycky něco!
 P.S.: Když už nesněží, tak ať je alespoň konečně léto!!!



8 komentářů :

  1. Moc pěkné fotky a giveaway je vážně nádherná. :)) Kdybys měla zájem, můžeš se zúčastnit i dvou GA u mě. :) GIVEAWAY O AUTORSKÝ ŠPERK

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky :) Moc se mi líbí tvé letní fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky :)) krásné sovičky:D
    a snapchat? ve třídě se pomalu o ničem jinym nebavime:D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky chci léto :) Jinak Harry. No joo, to byl konečně zase film po dlouhé době v tv, co za něco stál :))

    OdpovědětVymazat
  5. svíčky a dekorace z ikeii, to je závislost!♥ já si snapchat stáhla v sobotu a od té doby závislačím pořád:D

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé toje hezke :)

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že ta první fotka dokonale ukazuje pravou pohodu.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty letní fotky jsou úžasný!!!! :-) Poradíš prosím jak změnit tu malou ikonku obrázku vedle domény???

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a doufám, že brzy zase přijdete :-)